AHLI PARLIMEN LANGKAWI MERANGKAP PENGERUSI LEMBAGA PENGARAH KTMB, DATO' NAWAWI AHMAD SUDAH TERAMAT MELAMPAU.... KINI SASARAN HINANYA SUDAH TERMASUK PESAWAT MH370....!!!

"Dalam keadaan naik kereta maut, naik motor eksiden, naik kapalterbang hilang, LEBIH BAIK NAIK KERETAPI, kempen bersama keretapi ktmb"
Dato' Ir Hj Nawawi Ahmad, Pengerusi, Lembaga Pengarah KTMB yang juga Ahli Parlimen Langkawi kebiadapan dan keceluparannya sudah melampaui batas.

Bukan sahaja mendiang YB Karpal Singh menjadi sasaran penghinaannya kerana berlainan anutan politiuk tetapi kini sudah menguris hati para waris penumpang dan kru pesawat MH370 yang hilang.

Ketika seluruh dunia menzahirkan rasa sedih dan pilu, Ahli Parlimen UMNO/BN Langkawi merangkap Pengerusi Lembaga Pengarah KTMB perlekehkan dan jadikan kehilangan pesawat MH370 sebagai bahan ejekan dan gurau senda dalam kempen menggalakan rakyat naik keretapi.

Inilah dia perangai kotor, jijik dan hina sungguh yang amat paling ada pada tubuh badan seorang pemimpin UMNO .. belum pernah ada pemimpin UMNO menghina rakyat sebegini rupa.

Sebelum ini para macai UMNO bukan main lagi bising mengamuk apabila Air Asia dalam iklannya sindir kehilangan MH370 dengan menyatakan para juruterbangnya di latih khas agar semua penumpang yang menaiki pesawat Air Asia balik dengan selamat dan kapalterbang tidak hilang sehingga iklan tersebut dicabut dan pihak pengurusan mohon maaf.

Bukan sahaja Ahli Parlimen Langkawi ini biadap kurang ajar melampau tetapi langsung tiada langsung mau menjaga sensitiviti para waris penumpang dan krew MH370.... Lebih hina dari haiwan perangai dia.

Dato' Seri Najib Razak wajar ambil tindakan pecat sahaja mamat melaon hampas ini dari KTMB dalam kadar segera....!!!

Rosmah Mansor sampai terketar kepala lutut bila diberitahu tentang kehilangan MH370, mamat melaon ini boleh senang lenang tanpa ada rasa duka dan dosa permainkan kehilangan MH370.

Sumber Berita Dari Blog Omak Kau

No comments:

Post a Comment