PRK KAJANG.... CERAMAH PERDANA BN LEBIH RAMAI PEMIMPIN BN ATAS PENTAS DARI PENDENGAR....???

Apa sudah jadi dengan pengaruh dan sokongan UMNO/BN di Kajang.... itu hari Muhyiddin Yassin beritahu satu dunia yang sokongan kepada calon BN PRK Kajang Chew Mei Fun semakin meningkat tinggi dengan ligat dan laju.

Realitinya....??? Cuba lihat akan Ceramah Perdana Malam tadi di Taman Mesra, Kajang dengan program diberi nama "PENTAS POLITIK PERDANA" bersama Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Bukan nak mengata atau menghina tetapi ini adalah fakta.... cuba lihat barisan pemimpin UMNO/BN di atas pentas.... Selain Muhyiddin Yassin ada, Presiden MCA, Presiden Gerakan, Presiden MIC, Pengerusi Perhubungan UMNO Selangor, Ketua Menteri Melaka, Ketua Puteri Malaysia, Ketua UMNO Bahagian Hulu Langat, Ketua Penerangan UMNO Malaysia, Ketua Wanita MCA dan beberapa lagi.

Cuba bandingkan dengan yang datang dengar.... hampir 90 peratus adalah pemimpin-pemimpin UMNO/BN tempatan dan negeri termasuk para petugas dan juru iring (body guard).... rakyat biasa mana perginya....???

Ini bukannya ceramah perdana tetapi taklimat perdana kepada pemimpin dan petugas BN PRK Kajang.

Kalau ini dijadikan kayu ukur oleh Muhyiddin Yassin yang sokongan rakyat Kajang kepada Chew Mei Fun melonjak naik.... Omak Kau ingat dia ini mengigau meracau kena sampok.... syorkan cepat-cepat pergi berubat.

Dulu perlu Omak Kau akui yang suasana sebegini tahun-tahun 70an dan 80an cukup sinonim dengan pihak pembangkang.... kini sudah terbalik diambil alih oleh UMNO/BN.

Kalau ceramah peringkat Timbalan Perdana Menteri dengan para presiden komponen BN hadir tetapi kehadiran cukup longlai, lesu, sunyi dan hambar maka jelas petanda bukannya sokongan semakin melonjak tetapi BN sudah ditolak.

Ceramah "perdana" sudah menjadi "SELAMATKAN SELANGOR.... UNDI KEADILAN.... TOLAK BN.... SELAMATKAN KAJANG...."

Sumber Berita Dari Blog Omak Kau

No comments:

Post a Comment