POLITIK BANKRAP DAN MUFLIS ISU.... RISALAH PALSU MANIFESTO DAN AKU JANJI KEADILAN TERSEBAR DI DUN KAJANG....

Hebahan seperti yang dilampir telah diperolehi oleh seorang petugas Parti Keadilan Rakyat dalam gerak kerja di Pilihan Raya Kecil N25 Kajang.

Ia berniat jahat dan ingin melihat berlakunya kekeliruan dan kekecohan antara rakyat dan pihak yang bertanding dari kalangan Pakatan Rakyat, lebih-lebih waktu pengundian sudah semakin hampir.

Hebahan itu sangat jelas direka oleh seseorang yang tidak cerdik akalnya dan jauh dari mempunyai sifat cermat dan teliti mengenai hebahan dari sebuah Kerajaan Negeri. Sudah pasti ia bukan sama sekali hebahan yang dikeluarkan oleh mana-mana Pejabat Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri Selangor Darul Ehsan kerana terkandung banyak kecacatan format, bahasa dan informasi.

Kriteria kelayakan ibu tunggal yang disebut amat dangkal dan mempamirkan kecerdasan yang sangat lemah bila mana kriteria ibu tunggal yang disahkan hanyalah yang membawa surat perceraian saja. Seorang wanita boleh menjadi ibu tunggal bukan hanya ketika berlaku perceraian saja.

Hebahan yang dilampir adalah fitnah dan palsu. Mereka yang mencipta, mencetak dan mengedarkannya adalah pemfitnah, kekontangan rasa tanggungjawab dan mesti dibawa ke pengadilan.

Rakyat diminta untuk bersama-sama mencari orang yang melakukan fitnah dan sebaran palsu ini dan melaporkan kepada Pejabat Exco (Kebajikan dan Hal Ehwal Wanita) di talian 03-55447622 atau ke balai polis yang berhampiran.

Rodziah Ismail
Merangkap ADUN Batu Tiga
Ketua Wanita Selangor dan Timbalan Ketua Wanita
Parti Keadilan Rakyat


Sumber Berita Dari Blog Omak Kau

No comments:

Post a Comment