PRK DUN N25 KAJANG.... MACAI UMNO SUDAH BANKRAP ISU DAN MUFLIS POLITIK SAMPAI SANGGUP BERDEMO DEPAN BALAI POLIS KAJANG BANTAH DSAI BERTANDING....!!!

ANWAR BUKAN ANAK JATI KAJANG... ANWAR JEPUN TOLAK KAJANG PUN TOLAK.... KAJANG TOLAK ANWAR.... PENGUNDI KAJANG JANGAN TERTIPU....
Begitulah antara ayat yang tertulis pada beberapa plakad yang dijulang oleh macai-macai UMNO tidak sampai 20 orang berselindung di belakang NGO entah apa nama Omak Kau pun dah hilang perkiraan.... terlampau banyak sangat.... nama lain tapi orangnya sama.

Kejadian memalukan ini berlaku hari ini jam lebih kurang 3.00 ptg.... Lokasi Ibu Pejabat Polis Daerah Kajang.

Begitu sekali terdesaknya bankrap isu dan muflis alasan dan cara politik UMNO sampai sanggup berdemo depan balai polis Kajang dan selepas itu buat laporan polis.

Punyalah bangang kangkung hapraknya para penyokong UMNO takut menggeletar kepala lutut takut kecut perut bila dapat khabar DSAI akan bertanding di PRK DUN N25 Kajang sebagai calon Pakatan Rakyat.

DSAI hanya menggunakan haknya untuk bertanding PRK Kajang kerana tidak ada sebarang halangan undang-undang untuk menyekat beliau daripada menawarkan dirinya kepada pengundi di Kajang sebagai wakil mereka.... DSAI memenuhi semua keperluan undang-undang untuk bertanding.

Ikut undang-undang dan perlembagaan negara kriteria bagi seseorang calon untuk bertanding kerusi DUN beliau mestilah warganegara Malaysia, beralamat di negeri yang ingin ditandingi, berumur lebih 21 tahun, sempurna akal, tidak muflis, tidak memegang jawatan berpendapatan dan tidak pernah di penjara melebihi satu tahun (tetapi boleh bertanding selepas tamat hukuman).

Alamat kad pengenalan calon mestilah di negeri tersebut, contohnya dalam kes kekosongan Dun Kajang. Mana-mana calon yang ingin bertanding, perlu beralamat di Selangor.


Omak Kau ingatlah, cara macai-macai ini berdemo jangan katakan rakyat Kajang rasa malu.... Perkasa, Jati dan Pekida pun malu tutup muka tengok gelagat beberapa kerat yang buat kerja tidak guna akal dan otak.... Mesti mereka ingat dan berkata.... Ingatkan aku yang bodoh rupanya ada lagi macai lebih bodoh....

Sumber Berita Dari Blog Omak Kau

No comments:

Post a Comment