PERBEZAAN MENYAMBUT TAHUN BARU 2014 ANTARA KERAJAAN DAP/PR PULAU PINANG DENGAN KERAJAAN UMNO/BN KEDAH....!!!

Gambar sebagai bukti berbicara dengan faka dan bukan auta sempena menyambut ambang tahun baru 2014 antara negeri Pulau Pinang yang diperintah oleh DAP/PR dengan Ketua Menterinya bernama Lim Guan Eng dengan Negeri Kedah Darul Aman yang diperintah oleh UMNO/BN dengan Menteri Besarnya Dato' Mukhriz anak kepada mantan Presiden UMNO selama 22 tahun Tun Dr Mahathir Mohamad.

DAP yang siang malam pagi petang tanpa henti dan rehat di tuduh oleh macai-macai, balaci-balaci dan juak-juak UMNO termasuk PERKASA, JATI, PEKIDA sebagai parti yang tindas Melayu dan anti Islam telah mengadakan sambutan Menyambut Tahun Baru 2014 dengan ceramah Agama Perdana oleh Ustaz Azhar Idrus sedangkan Kedah yang dipimpin oleh UMNO.... parti yang sering mendabik dada memperjuangkan Islam sampai di hormati dan dikagumi seantaro dunia telah mengadakan Sambutan Menyambut Tahun Baru 2014 dengan acara hiburan dan tarian gelek.

Antara dua kerajaan negeri ini jika dinilai mengikut akan logik dengan fakta di atas.... mana satu yang bersifat memperkasakan Islam?

Sumber Berita Dari Blog Omak Kau

No comments:

Post a Comment