PARA PENYOKONG DAN PENDOKONG UMNO PASTI AMAT GEMBIRA APABILA MENDENGAR BERITA INI.... KERAJAAN UMNO/BN SAHKAN TARIF ELEKTRIK AKAN NAIK 15% MULAI BULAN DEPAN....!!!

Terima Kasih UMNO/BN.... Jutaan Terima Kasih Najib Razak.... We love PM Najib.... Hidup Najib.... Hidup UMNO.... Kami Bersyukur dan Berterima Kasih....!!! Kami Para penyokong, Pendokong dan Ahli UMNO berbaloi menyokong UMNO selama ini.... Kami membuat piulihan tepat dengan mengundi UMNO/BN pada PRU 13 lalu.... Siapalah rakyat Malaysia tanpa UMNO....!!!

Putrajaya hari ini mengesahkan kenaikan kadar tarif elektrik sebanyak 14.98 % atau 4.99 sen hingga 38.53 sen per kWh yang akan berkuatkuasa Januari tahun depan.

Kenaikan itu diumumkan oleh Menteri Tenaga Hijau dan Air, Datuk Seri Dr Maximus Ongkili dalam satu sidang media di Parlimen hari ini.

Pengumuman itu bakal mengundang kemarahan orang ramai berikutan rancangan Putrajaya untuk mengurangkan subsidi minyak bagi pembekal kuasa pada suku pertama tahun 2014.

Kadar elektrik semasa ketika ini adalah 33.5 sen per KWH, iaitu 8.5 sen atau 25.3 % di bawah kos asal pada kadar 42 sen KWH. 

Sumber Berita Dari Blog Omak Kau

No comments:

Post a Comment